5.: Australia

2009.03.28. 16:53

Vártam, nagyon vártam. Baz Luhrmann-ban éreztem,hogy nem csalódhatok. De megtörtént. Nagyon. Egy igazi jó western filmet vártam háborús körítéssel és egy "csepp" romantikával. Hát igazából egyiket se kaptam meg. Mármint ahogy én vártam. Romantikával teli volt, már-már túlzással is, harci jelenetek silány választékban, western volt, de nem az én szájízem szerint. Igazából, mint már leírtam egy Pearl Harbor kontra Hideghegy keveréket vártam, de messze nem kaptam meg. Abban a 2 és fél órában sok összevisszaság volt, összefüggéstelen jelenetek hada állt egymáson, és egy írtozatosan balfasz főgonosz megspékelve a világegyetemen legrosszabb narrátorával. Végszóval, nagy csalódás volt.

A bejegyzés trackback címe:

https://freezer.blog.hu/api/trackback/id/tr471031534

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása