1.: Tropic Thunder

2009.03.28. 16:54

 

Ennyi volt! Ben Stillert végérvényesen is megutáltam, mint rendezőt. Ez a film volt 2008 legnagyobb átverése. Hál Istennek nem moziban néztem, mert tuti unalmamban pop-cornnal dobáltam volna az előttem ülőket (akik unalmukban vissza is dobáltak volna). Az meg már az Akadémiát írja le, hogy hogy lehetett ezért a szerepért Robert Downey Jr.-t OSCARRA JELÖLNI??? Ennek a filmnek a célja a nevettetés lett volna, de én még kínomban se tudtam röhögni. Csak a promóció annyiba kerülhetett, mint az egész film költségvetése.  Négy hónapig vigyorgott a pofánkba a három izomagyú a panelnagyságú plakátokról, és szerencsémre nem tudtak meggyőzni arról, hogy ez a film versenyképes lehet. Klisés, hatvanszor elsütött poénok, siralmas alakítások, és egy narkós hippi; ez mind-mind jól jellemzi a filmet. Talán a 10 éves korosztályt leköti. Engem nem tudott.

A bejegyzés trackback címe:

https://freezer.blog.hu/api/trackback/id/tr661031540

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása