Szavazás

2009.02.18. 16:35

Egy személyes ügyben kérjük a blog olvasóinak véleményét. Hosszú vita alakult ki köztem, és egyik ismerősöm között, hogy melyik a jobb nő; Kate Beckinsale, vagy Claudia Schiffer. Nemre való tekintet nélkül bárki szavazhat, és így segíthet eldönteni egy nagy kérdést. Támpontként itt vannak a képek:

Update: a szavazás február 23-án fog lezárulni. Ekkor fogjuk az Oscar-nyerteseket is publikálni.


Kate Beckinsale:


 









 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 



Claudia Schiffer:


 

 

 

 





 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

Szavazni pedig itt lehet:

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://freezer.blog.hu/api/trackback/id/tr41951052

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Snapshot 2009.02.18. 21:41:18

Szerintem Psota Irén, de még Molnár Piroska is sokkal szebb mindkettőjüknél...

memphiS 2009.02.18. 22:08:42

neked elnézem Snapshot! végülis ki tudja kik látogatják meg a postot... :P

][ummer 2009.02.18. 22:37:45

Például én és nem is kérdés kire szavazok. Pszichoszexuális fejlődése érdekében mindenki jól gondolja meg választását!

Snapshot 2009.02.19. 12:21:02

mai állás szerint kate jobban néz ki, de a két képet elnézve nehezebb a döntés, asszem Én vagyok a szebb

Csicska 1 2009.02.20. 16:22:04

Nem tudom mi a kérdés itt. Mindenki tudja, hogy Kate Beckinsale a jobb. Ez a szavazás is csak azért indult, hogy ez bebizonyosodjon!!!

Prem-blogger 2009.02.21. 21:05:47

Hát nemtom, eddig úgy gondoltam, hogy Claudia a szebb, de így hogy láttam a képeket, még mindig így gondolom, de csak kettejük közül én személyes ismereti körömből tudok szebb lányokat mondani.

Amugy leírnád, hogyan alakult ki ez az egész?
süti beállítások módosítása