7.: Pride & Prejudice

2009.03.28. 16:52

 

 

 

Túl nagy volt ennek a filmnek az aláfestése. Sokat hallottam róla, nagy elvárásokkal ültem le elé, és fájó fejjel álltam fel. Őszintén bevallom: a kosztümfilmek ég és föld távlatban vannak tőlem. Épp ezért nem fogom oltani a filmet, egyszerűen nem az én műfajom. Bár azért egy mindennapos szerelmi szálakkal egybeszőtt romantika-orientált filmet illett volna egy picivel több feszültséggel tarkítani. Kb a felétől már maga a főszereplő se tudja, hogy most miért utasította vissza a pasit, de sebaj, mert van még a filmből egy óra, hogy mindent rendbehozzon(...). Hollywoodi 2 órás szappanopera. Azért amikor Keira Knightley és Colin Firth egymás karjaiba vetik magukat, akkor tudtam volna tapsolni. Bár ez a csúcspont is mélyen volt. Donald Sutherland beszólásain azért lehetett szakadni.

A bejegyzés trackback címe:

https://freezer.blog.hu/api/trackback/id/tr491031530

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása