Woody Allenel kapcsolatosan elkövettem egy nagy hibát. 2 filmje miatt megbélyegeztem egész pályafutását, és így évekig hagytam mindent ami Woody Allennel kapcsolatba került.

HIBA volt! De még mekkora. Mikor moziban megpillantottam legújabb gyöngyszemét, egyből minden a visszájára fordult, és elkezdtem pótolgatni korábbi munkásságait. Itt akadtam rá a játszd újra, Sam-re. Életem egyik legjobb döntése volt ez, azt kell, hogy megmondjam. Az egész film elejétől kezdődően a végéig  ízig-vérig Woody Allenes, de a legjobb fajtából. Az egész film egy hormondúzzasztó utazás ahol a nevetés márcsak a legkisebb fokozat. Woody Allen megcsinálta azt amit egy tökéletes vígjátéktól ellehet várni: röhögés, röhögés, röhögés, szemkifordultáig röhögés. Persze ide kell egy jó történet is amit megis kapunk. Igazából egy szerencsétlen embernek az életét láthatjuk. De azt nagyon élethűen. A Casablancás mellékszáll pedig egy külön érdeme a filmnek.

Ajánlott minden Woody allen és nem Woody Allen fannak.

 

 

Top jelenet: Az egész film

 

 

Év: 1972

A bejegyzés trackback címe:

https://freezer.blog.hu/api/trackback/id/tr14929756

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása